All 6 movie Reviews


Vampire Legends Vampire Legends

Rated 3 / 5 stars

What the......

WHAT THE HELL WAS THAT!!!!!!!......It had like no sounds, mostly music, the only good part was when people died. Half the time everything was dark and u couldnt see a damn thing, then, all the sudden...."father", then he dies then the end....what, i mean, COME OOOOOON!!!!!! If the end wouldnt have been so soon, it wouldnt have made the movie so crappy...that and the dark stuff, but on the posative side, the graphics KICKED ASS!!!!!!!, just show a little more movement, and make it LONGER, the shortness really screwed you over...but...Pretty good job!



assasin assasin

Rated 4 / 5 stars

Hiya Pat!!!

Hey...this was some pretty funny shit. The animatian was a bit on the bad side, but I think this is your best yet...keep it up Nice Job!


Pac-Ns-SSE responds:

thx, but do you think it would be better next time if you didn't say you knew me if you gonna rate it pretty high, its np though


BEEBO Part 1 BEEBO Part 1

Rated 5 / 5 stars

SHIBBY!!!!!

THIS IS ONE OF THE FUNNIEST MOVIES ON NEWGROUNDS KEEP THEM COMING!!!!



Xiao Xiao No. 1 Xiao Xiao No. 1

Rated 4.5 / 5 stars

SHIBBY!!!

This is VERY SHIBBY!!!, I cant wait to see the rest of um!!


People find this review helpful!

Weapon Testing Weapon Testing

Rated 4.5 / 5 stars

HA-HA!

This is and AWSOME movie, I mean, the graphics could use a little, work, but other than that.....Keep It Up!



Final Fighting Fantasy Final Fighting Fantasy

Rated 5 / 5 stars

SHIBBY!!!

This is such a good movie!!